22 Mayıs 2014 Perşembe



Minecraft'ta elmas bulmak çok zor ve uğraş vericidir. Tabi bulduktan sonra rahata kavuşursunuz. Bir sürü elmas aletler ve zırhlar ile oyunda ölümsüz olabilirsiniz. Bu oyunun kolay tarafı ya bulması o kadar kolay mı ? :) Tabi ki değil.

Elmas bulmaya karar verdiyseniz öncelikle elinize demir bir kazma alın. Sakın taş kazma ile kazmayın boşa kazarsınız. Demir kazmayı aldıktan sonra mağara ya da olduğunun yerin altını kazmaya başlayın. Ama direk altınızı kazmayın bir anda lav çıkabilir planlarınız altüst olur ölürsünüz.

Kazmaya başladıktan sonra oyunda F3 tuşuna basın. F3 tuşu ile oyundaki önemli bilgileri görürüz. Bunlar kordinatlarımız,oyunun kullandığı ram miktarı,oyundaki fps'miz vs.. diye ayrılır fakat bize lazım olan kaçıncı katta olduğumuzdur. Bunu sol tarafta Y yazan yerde görebiliriz.

Kaçıncı katta olduğumuzu gördükten sonra tekrar kazmaya devam ediyoruz ve 9.kata kadar iniyoruz. Eğer direk bulursanız tebrik ederim çok şanslısınız. Ama bu herkes için geçerli değil bulamayanlar 9 ile 12. kat arasında kazı yapmaya başlasın bulacaklardır herkese bol şans.

Aşağıda ben 9.katta kazı yapmaya başladım gördüğünüz gibi kırmızı ile gösterdiğim yerde kaçıncı katta olduğunuzu görebilirsiniz. Ben elmaslarımı 10.katta buldum.


2 yorum :

  1. Bulamadım ve y:231 gösterior yardım :((

    YanıtlaSil
  2. bide 11 katda demirleri kazın cükü bazen olabiliyor ben buldum

    YanıtlaSil